Svar på tal

Katta om Iron man 2:
Om du skulle få inreda en lägenhet vilken stil skulle du go for liksom? Lantligt? Chabbychick? Svart&Vitt? More is More? Less is More?? Rengbågens alla färger?




Svar: I min blivande lägenhet/hus har jag tänkt mig: Köket - Gammal stil, mycket ljust!  Sovrummet: Väldigt mörkt, mörkbrunt, mörklila och ek. Mysigt med en ljusslinga under sängramen som lyser upp. Vardagsrummet: Modernt, svart och vitt med lite små detaljer i färg och fräscha gardiner. Toaletten: Lite spaaktigt och mysigt med lite ljus här och var. Hoppad detta svar duger Katarina.


Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag ska hänga med kompisar, vi får se vart allt leder :)    

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0