Zipit

Idag åkte momme till hemavan (avis)
Helt otroligt att jag saknar han redan
trots att han for 5 imorse. Ikväll så har
jag och sofie sett en skräckfilm säger bara
en sak, budget. Idag så har jag varit
duktig och tränat också så det är ju ett +.
Nu ska jag prova lite kläder och sen packa
och göra mig klar för sängen, puuuusss

ps. Ååååh vad jag saknar Paris, Frankrike, Caen!
Jag vill bara spola tillbaka tiden för ett tag och
uppleva allt igen det har varit den bästa resan hittils
som jag varit så så sjukt underbart fantastiskt rolig den
var! Alla sevärdheter i Paris, språket, människorna, maten!
Och sen alla ungdomar i Caen, vi hade så himla roligt
tillsammans :( Vill så gärna tillbaka, ska satsa och
spara pengar till nästa år så jag kan resa, vilken
dröm säger jag bara, nä huvva säkert jag ska
tillbaka nästa år. Någon som vill sponsra med pengar??! (a)

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0