Smile like you mean it

Halloj bloggen ikväll så har jag varit hos
snyggsyrran på fest :) men före det så for
jag, lina, pappa och momme till öjebyn för
lite bad, vi gjorde oss klara och efter det
skjutsade pappa oss till viking där vi smällde
i oss en ljuvlig pizza. Susanna kom och hämtade
oss en halvtimma efter det och vi började göra
iordning alla jellyshots, städa undan osv. Kring
9 började det strömma in lite folk och det blev
riktigt kul :) Btw jag dricker INTE, jag smakar inte
ens för jag vill visa att man kan vara på fest utan
att dricka och ändå ha riktigt kul! Jag tycker att
alla borde stå för det som har grupptryck osv
på sig, det gör jag. :)


jag och min älskling!


Jag och min underbara syster susanna!

Lämna ett fotspår
Postat av: Anonym

ja det kan man :) men inte vissa andra xD

2010-03-07 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0