hemavan/tärnaby

Hinner inte skriva så mycket ikväll
eftersom jag måste städa och en
massa andra saker åxå. Idag så
började jag 12 på dagiset, det var
gode skönt men dagen går ganska
sakta då eftersom jag slutade 6..
Imorgon så börjar jag halv 7 och
slutar 12 och då väntar momme mitt
hjärta på mig så jag snör in lite bilder
från i helgen då jag var i hemavan och
tärnaby och åkte snowboard +
en pussbild bara för att jag längtar så
mycket efter momme ;)

Det finns en tjej som heter camilla och gör egna skitsnygga smycken
som hon säljer på hennes blogg.
jag är med och tävlar om ett armband, kolla in hennes blogg!
http://camillajoodesign.blogspot.com/

 




mina brillor + emmas hi-tech mobil ;)


off pist


snowboard


haha jag skriker av glädje


jag ser ut som en myra


påväg till tärnaby för att åka box och raila


tärnaby sittlift


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0