Att se ner på sig själv

Dagens inlägg tilldelas Att se ner på sig själv.

Särskilt vi kvinnor är väldigt bra på att
se ner på oss själva. Det börjar på morgonen
och man tycker att man ser väldigt bra ut, sen
kommer man till skolan och då förstörs allt för
då tycker man plötsligt att alla andra är så
mycket snyggare och så vidare. Ännu värre blir
det då man ska gå till matsalen för då känns det
som om alla tittar på en och då startar tankarna
"Är jag tjock?" "Är jag ful?" "Undra vad dom tror om mig?"
Visst är det tråkigt att man måste känna så nästan
alla dagar? Jag känner så flera gånger och det är väldigt jobbigt!!
Så jag vill hissa alla kvinnor och män där ute för ni är
så himla vackra precis som ni är. Ta åt er av det.


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0