Att skriva engelska

Dagens inlägg tilldelas Att skriva engelska

 

Det är så sjukt jobbigt att skriva engelska arbeten.

För man måste sammanfatta och översätta hela

tiden. På engelskan så skriver vi om olika länder

där dom pratar engelska och det är inte enkelt ska

ni veta :O På 3!!!! Hela veckor har jag bara hunnit

skriva 2 stycken!? Hur lyckas man? Nästa vecka

ska arbetet lämnas in och jag lär väl stressa ihjäl

mig till ett as innan det är färdigt, jag dricker vanligtvis

INTE kaffe, usch, men. Kaffe, here I come -.-


Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Ärligt talat så tror jag mer på att slå av mobilen och stänga ner facebook än en kopp kaffe. Prova ska du se, det gör susen :) *retas

2010-02-02 @ 18:20:56
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0