tomas, mardröm, klassfest, sängen

Igårkväll var Tomas här, vi såg yes man och skratttade tills vi vek oss.
Efter filmen drog vi ut och gick och bara snackade och pratade. Det
slutade med att vi kom hem pratade och sen for han hem. Efter det
såg jag någon random film med pappa och gick sedan och la mig. Vaknade
halv 7 med att ha drömt en mardröm efter typ 2 år sen sist :O Den handlade
om att pappa dog och lämnade alla oss kvar. Men han lever nu <3 så efter ett
tag så somnade jag om och då drömde jag att jag fick en massa pengar
att shoppa för (y) när jag vaknade kring 9 steg jag upp och åt resten av min
pizza till frukost. Sen så gick jag upp på mitt rum och startade datorn. Så
nu sitter jag här :)
Ikväll ska jag på klassfest hos Jessica i min klass vi får väl se vad som händer
där :) men det lär nog bli kul :) jag måste välja kläder :S:S har ingen aning
om vad jag ska ha på mig! iaf efter det blir det väl antagligen sängen :)

Lämna ett fotspår
Postat av: Laila♥

Autosvar: Din kommentar är nu godkänt, tack för din kommentar :) Kram Laila

2009-09-05 @ 17:54:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0