?

Du har en bra tid, en dålig tid, en bra tid, en dålig tid...
Jag fanns där VARJE gång, jag stöttade dig VARJE gång, jag berättade för dig VARJE gång att det är inte ditt fel, jag berättade för dig VARJE gång att du var den starka... Vad har hänt med dig? Du är verkligen svag ska det vara så svårt att vara en man och bevisa vad du går för. Du säger VARENDA FUCKING GÅNG att det inte ska få hända igen. Men gång på gång sviker du dig själv och oss andra. Visst såra dig själv men såra inte oss andra. Vad är viktigast vi som du varit kompis med sen 3an eller den andra lilla varelsen? Det kanske är dags att börja fundera nu, för snart kanske du inte har oss kvar.

Hur kan du vara så himla fucking trög Jonatan Sandberg? 


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0