Trååk

Ja okej då jag ska väl börja om med att uppdatera bloggen igen..
Under höstlovet har det hänt en hel del kan jag lova, berättar dock inte alla smaskiga detaljer ;);)
Ja i början tog man det bara lugnt, jag tog igen sömn och sov lite längre än vanligt. På tisdagen kom Robin upp till Piteå så vi var med han  i 3 dagar, har sett hur många skräckfilmer som helst! Sen så  hade Jens släpat hem en schysst snubbe, Momme som var astrevlig och grejer så jag har hängt med dom.
Fredag kväll = Halloween så då for jag och Emma till Lydia där temat var "OPS! jag har kommit fel" Emma var bandit/ninja och jag var sexy franskalärare. Väl framme där så käkade vi fika, dricka och annat grejs, vi såg skräckfilm och dansade röven och fläsket av oss. Vi skrattade såg en film till och andra grejer, kul var det iaf!
På lördagen därefter for Emma he gode tidigt så efter det spelade jag lite cs, sen gick jag och gjorde mig klar för att sedan tillbringa kvällen på halloween grejs hos magda, först var vi ner på mds och käkade pizza (som vanligt ofc) efter det frog alla till magda där vi fåldade på annu mer med chips, godis och andra grejer. Magda Har 2 barn, vilgot och Alva. Alva som bara är typ 2 månader fick jag ta hand om, det var så sjuuuukt mysigt!! Jag ÄLSKAR barn! Jajja, idag är det idag och det är en ny dag. Så när jag vaknade så gick jag till datorn och spelade cs fram till midagen typ. Sen gjorde jag mig klar och åt middag och nu sitter jag vid datorn igen så, hejdå.

Franska lärare, remember? ;);)


Lämna ett fotspår
Postat av: läsare :)

ÄBTLIGEN, har du börjat blogga igen :D<33

2009-11-01 @ 19:08:40
Postat av: Anonym

Men sötiis! :-] /amanda å

2009-11-20 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0