Lyssna nu

Jag hade bara tänkt berätta för alla att jag är den lataste i världen, jag kör moppe ner till ica som ligger 200 meter från mitt hus.
Jag äter något onyttigt VARJE dag och jag älskar socker.
Och jag ska erkänna, jag har en smal kropp och jag väger 55,4 kg.
Jag tränar ALDRIG för att jag inte ids + att jag inte behöver. Jag tycker om min kropp precis som den är, om jag skriver på tex facebook "träningspass" så brukar jag oftast försöka bli vigare och träna mina armar för att jag är så svag.
Och om jag skriver på facebook tex "Haha oj vad tjock jag är, har käkat asmycket godis!" Då menar jag inte att jag är tjock på det viset, jag menar att jag är tjock i sinnet för det är ju en oskriven regel att man faktiskt bara ska äta godis på helgerna :) Men jag gör det jämt! Och vet ni vad, jag trivs med det. Att sen folk säger till mig hela tiden, åh du är för smal. eller anorexiabarn tar hårt på mig! För det är sånna saker som får mig att börja fundera över min kropp, speciellt anorexiabarn! Jag äter kanske lite mindre än andra, men jag äter mig lagomt mätt  för att det känns bäst i kroppen då.  Så jag gör inget för att hålla mig smal, min kropp bara  är så. Så om ni tycker att  jag har en fin kropp då får ni jättegärna säga det för då mår jag bra, men kom inte och säg att jag är för smal och grejer, för det är jag faktiskt inte! Jag älskar att leva livet och vara aktiv inom snösporter tex snowboard, och jag äääääälskar skräpmat, godis, chips, popcorn osv.
Tack.

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0