Valborgsmässoafton

Igår kväll började det nere vid brasan såklart!
Jag stod och gömde sofie bakom ryggen, mobbade niklas och snackade med gullemma <3
Efter det drog vi hem till erica och såg på film och youtube.
Kring 11 for jag hem gjorde två pocornpåsar och brummade iväg till skolan i byn för att grilla med ett gäng :)
Vi grillade körde viskleken, gode najs i allmänhet.
Efter ett tag gick vi in i gympa salen där man fick göra lite vad man ville, så vi körde bl a STORA plockepinn och "med andra ord"
Efter ett tag somnade jag på den feta röda madrassen och vaknade av att någon sa "kolla emmy hon sover, naaw så söööt" HAHA, jag kan berätta för alla här och nu att jag är INTE söt när jag sover xD
Iallafall rolig kväll!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0