Lan

Igårkväll vare lan igen :)
Vi satt och spelade wow, jag var lätt bäst, HOST!
Min gubbe var grön och ful och jag fatta inte ett piss av vad man skulle göra men okej xD
Efter ett tag gick vi upp och såg på porr, och vi höll evigt på att skratta ihjäl oss. Det var så himla ÖVERDRIVET och dom var så lejda i filmen att vi böt ganska snabbt, men vi fick oss ett gått skratt iallafall ;)
Sen efter ett tag så satt vi och spelade mobilspel.
Men ja, vi var ute och gick i skogen det var asläskigt!
När vi kom tillbaka, så däckade jag och tomas i sängen och emma och nordsvhan satt nere i köket och spelade kort.
Emil han hade minsann däckat i sin lilla soffa vid datorn långt före alla andra :D
Men ja, kul kväll ;)
/E

kommer bilder senare

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0