Hemma :)

Idag kom jag hem!
5 i morse stannade tåget i älsbyn sov hela vägen hem i bilen, och när jag slutligen kom hem smög jag in i huset in i mammas och pappas sovrum sa med självsäker och hög röst.
Jag: Jag VET att ni har saknat mig!
Mamma och pappa: Va, hmm HEEEEEEJ GUMMAN!
Mamma: Kom så vi får kramas lite.
Jag: pappa du måste gå ut och bära in väskan, jag orkade den inte. hehe
Mamma: säg inte har du shoppat nå eller? ;)

HAHA, efter det gick jag upp väckte lina  försiktigt och sa hej sedan gick jag och la mig. sov till 2 och gick ner i köket.
Där satt familjen och moster sissi med familj <3
Jag fikade och bad erica komma som föresten cyklade hit med vindens fart för att krama om mig xD
Efter det drog jag erica jonte och tobbe ut med mopparna, åkte ner till bunne doppade fötter och sedan drog jag iväg till lindfors där emma var för att säga hej till henne och kramas lite :)
Efter det drog jag hem och käkade för att sedan fara tebax till erica, där var jag till 9.
Nu sitter jag här hemma klockan är sen och jag ska sova :)


"Hej nu ar jag hemma hos Jeanne.
Jeanne ar jattesot och trevlig! i paris har det varit helt fantstiskt haha jag har shoppat en hel del!!
imorgon ska vi shoppa annu mer. och ni kan inte forsoka ljuga... jag vet att ni saknar mig
kan ni kolla hur mycket pengar jag har kvar pa kortet och skriv tillbaka senare!!
jag alskar er jattemycket kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!!"

Hehe, det var mejlet hem till mamma och pappa. En shoppaholics bekännelser ;)
/E


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0