GISSA VEM? ;)

Gert och Robert ni vet ystad-haparanda sover i deras husvagn ca 100 från mitt hus ;)
jag skulle kunna spionera på dom om jag ville eftersom man ser igenom husvagnsfönstrena ;)

ändå ;)


Jag har fått en fråga "vad ska du gå på gymnasiet? :)"
Svar: Jag ska gå linjen "barn och fritid" eftersom jag älskar barn, och har alltid velat jobba med dom. Jag har tänkt sikta in mig på att jobba med turism, en dröm har varit resledare det vill säga Bamseklubben osv :)
Om jag inte lyckas med bamseklubben ska jag läsa vidare franska tills jag kan det flytande och sedan bli vanlig resledare.
Mitt drömjobb har ALLTID varit att få bli modell, men det är omöjligt... jajja jag kan ju alltid  drömma... även om det inte räcker till.

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0