Blonda slingor :)

Ikväll ska amanda och kerstin hjälpa mig att göra blonda slingor för att ljusa upp håret :)
Tänk vad ljust och fint det kommer bli nu lagomt då jag drar iväg till frankrike där det kommer blekas ännu mer av solen :D
Idag har jag även provat göra min examensfrisyr, det blev gode fint!
Så nu har jag allt fixat inför examen, jag ska har vita 11-klacks pumps, en turkos ASFIIIN klänning som kerstin syr åt mig och turkos ögonskugga :D
Jag vill ju att det ska bli examen nu så att jag får ha på mig klänningen!!
Ikväll efter att vi slingat håret, bär det nog av ner till ica för att flåda lite ;) Sen blir det nog film och moppemys :D
vad ska ni göra ikväll SKRIV!
/E 

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0