09 05 26

Igår plockade jag skräp efter e4an från klockan halv 6 till 10 på kvällen åt kyrkan, GREAT! eller så inte ;) haha men man får bara se det positiva, vi får 30 000 till bibelskolan så vi kan fara till israel :D:D
Idag har skolan varit skittrög. Hade även nationella i franska idag, och det gick ju som det gick :P
Anledningen till att skolanhar varit så seg är för att jag är ASTRÖTT! Dessutom så har jag ett hemmaprov i genetik, ergonomi inlämning och läsa ut en bok, det vill säga 300 sidor typ -.- mindre än tre veckor på mig, yey.
Ikväll ska jag försöka hinna så mycket jag kan med hemmaprovet, vilket inte kommer bli mycket eftersom jag kommer fastna vid datorn och mobilen och sen ikväll är det ugly betty och desperate housewifes.
Haha jag suger
/E

Lämna ett fotspår
Postat av: Life is what du make it

vad ska du gå på backa? :)

2009-05-26 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0