Sportlovsemmy ;)

Haha, nu har jag kommit på varför som det heter sportlov vill ni veta? ;)
Jo fredagen efter skolan for vi till byggselium, lördag och söndag åkte jag snowboard HELA DAN.
Måndag tog jag en break ;)
Tisdag for jag och sofie på valls och jag lärde henne åka snowboard HELA DAN.
Idag vilket är onsdag så har jag varit på Vittjåkk och åkt snowboard med emma HELA DAN.
Imorrn känner jag faktiskt taggen för valls men har ingen som vill följa :( :(
Fredag hoppas jag på valls ofc med någon som vil följa??? (a)
Lördag och söndag blir chill, ska säkert städa MEN FÖRVÄNTA ER INGET! hehe ;) På måndag eller tisdag kommer min fransk längtar skit mycket! :D Ajja hör av er om någon av er vill följa ;) Pusshejs

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0