STEEK

Idag har jag legat och njutit av denna underbara sol!
30 grader! Bättre kan man inte begära :P Annars har väl dagen varit jättebra :)
Vi har käkat glass, badat i det übersalta vattnet, och bara tagit det lugnt.
Jag har bränt mig på axlarna. OTUR. Men det e för det mesta bara valler ;)
Imorgon har jag ingen aning om vart vi ska men dom har pratat om någonstans norr om gbg :P ni förstår vi är långt ner i sverige ;)
Jag blev faktiskt ganska brun, eller? ;)


Lämna ett fotspår
Postat av: Sofie

Men åh! jag är glad för din skull att du blir brun på sån liten tid, haha jag har legat på bunesand i 3 timmar och...tror du men ser någon skillnad haha jo lite fast det var då inte mycket ska jag säga,men men vad ska man göra. Hoppas du har haft det bra puss <3 Hejdå. (:

2009-06-24 @ 23:30:33
Postat av: erica

jag tror nog att jag måste sola lite till innan jag får en sån där rand xD

2009-06-26 @ 17:19:50
URL: http://minaminutererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0