Skolkonsert och skjutbana :)

Idag har jag endast haft en enda lektion :P
Väl framme vid skolan började hjärtat dunka "idag ska jag sjunga solo inför hela skolan med en låt som har alldeles för höga toner, SHIT vad har jagg gett mig in på" Haha första konserten var för 8orna fick höra sedan att jag var den enda som sjöng bra :) så det borde väl vara positivt?
Senare var det konsert för 7orna allt gick jättebra tilldess, Lisa slog på en typ "låda" för att hålla takten åt niklas som spelade trummor, lisa tappar bort sig, vilket gör att niklas tappar bort sig. övriga musikare blev distraherade och även dom tappade bort sig, ALLT gick i otakt xD förutom jag som skrattade/sjöng :P
Den sista konserten var för niorna, eftersom vissa i min klass sagt att jag sjunger asdåligt och fattar inte hur jag kunde ställa upp på det här, var jag extra nervös. Men faktum är att det gick asbra och dom som sa det kan ju gå och slicka balle för jag ägde ut dom TOTALT! ;)
Efter konserterna vare gympa då vi drog iväg till skjutbanan :) Sandra hade ledaruppgift och vii sköt lite smått :P
Till en början gick det asdåligt för mig eftersom jag hade siktat genom fel hål xD men när hajna roland sedan visade mig gick det ganska bra :P Efteråt bjöd dom på fika, och jag flådade som vanligt ;)

Dagens citat:

Jag: var det en jättekanin du hade?
Lydia: M, belgisk jätte.
Jag: Är det eeeen finnnne?
Lydia: Va?
Jag: Ja men alltså en från finland?
Lydia: Eh va? En belgisk jättekanin?
Jag: Jahaaaaa, jag trodde du sa "pärka vitto"
Lydia: HAHA xD

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Va kul att det gick bra! Om jag bara hade vetat hade jag gärna kommit å lyssnat! *KRAM

2009-06-02 @ 18:21:23
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0