ROADTRIP

Just nu är vi i uppsala, glömde skriva förut att familjen är på en liten roadtrip ner genom sverige :P
Mormors man Åke fyller 60 så dit är vi bjudna. Efter "festen" far vi vidare till gbg stockholm, osv.
Iaf har vi har skitkul och kommer kanske inte höra av mig på ett tag, men så fort jag får chansen lovar jag att jag ska skriva lite :P Hoppas ni inte tappar greppet för att läsa ändå. Vi ses. /E
juste vi tar ett veckans citat ;)

Min lilla kusin johan efter en vandring på skuleberget.

Johan: Dom har ägit moderna utedass här, man behöver inte ens spola!! :O

Hehe, han är ju som söt ^^

Lämna ett fotspår
Postat av: Erica

haha så söt ^^ jag saknar dig <33 vi måste ju gå på stan när du kommer hem :D:D

2009-06-19 @ 12:26:21
URL: http://minaminutererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0