Kväll med erica :P

Igårkväll var jag med erica. Först satt vi vid datorn, men efter det sa jag "nu gör vi nått jag är astrött  :P"
Så vi gick till köket och gjorde milkshake. (recept finns längre ner ;) Efter att vi ätit upp spelade vi spelet "vem där" och efter det så spelade vi typ "häst monopol" man ska köpa hästar istället typ :P men det är iaf askul.
Efter det förde vi över all ericas musik till min mbil (eller ja, dom bra låtarna iaf) Hehe.
Eter det här var klockan kring 12 och vi bestämde oss för att sova, så ja vi gick och lade oss, och nu sitter vi här xD
/E


Recept på emmy och ericas milkshake!

Ingridienser:
Vanilj glass
Lakrisal
Oboy
Mjölk
Krisp (det är flingor)
Choklad godisar
"Pluppisar" (små runda godisar som kan vara röda, gula eller gröna. Dom är söta i smaken)

Blanda allt ihop så blire smaskens ;)

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0