Klockan 9 -.-

Dagen började med att jag steg upp klockan 9 därmed rubriken :P
Jag som hade tänkt brumma iväg med moppen till stan direkt men
se he vart inte pga mamma som vill att jag ska stanna hemma så
att jag kan fixa lunch till Lina och mig.
Efter lunchen drog jag på mig kläderna, packade bikinin och brummade iväg.
Efter vägen träffade jag Gabbe det blev 1 tvärnit för oss båda för att kunna säga hello ;)
Ja men efter många om och men så kom jag fram till munksund.
Där träffade jag Robin och Tobbe. Först stekte vi i en lekpark en stund
för att senare dra vidare till norrstrandsbadet.
Väl framme låg solen mitt på himlen och värmde skönt. Vi badade solade osv.
Klockan 5 drog vi på kvantum och köpte gott och satt där en stund för
att senare dra vidare till själva norrstrand (fotbollsplanen) och spelade
brännboll och badade i havet + kastade lera på varandra samt
trycka ner varandra på botten.
Efter det brummade jag hem genom hortlax och då ringde jag linnea <3
Vi satt först vid datorn och sedan så drog vi till hemlunda och satt på stranden en stund :P
Efter det drog vi tillbaka till Linnea och nu kom Ante så hejdå ;)


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0