GAAH!

Innerst inne är jag ett litet emo...

Att såra och bli sårad är nog en sak vi alla helst undviker.
Men någon gång då och då får även alla ta smällen och lida en stund.
Jag orkar inte..
Vad ska man göra? När tiden väl är inne?
Ska man sitta och hålla inne känslorna och vänta på ljuset?
Eller ska man låta avskyn stiga inom en och sedan släppa ut den?
Vad ska jag göra..
Vissa tycker nog att jag överdriver, faktum är fel.
Om man drar alla händelser över en kant, blir dom plötsligt större och mer betydliga.
Plötsligt sitter man och undrar vad man har gjort fel för att förtjäna smärtan.
Vem ska jag prata med?
För mycket smärta
Känslan när det sprätter i fingrarna av ilska.
Man får ett il av att slå sönder något.
Ingenting hjälper och människorna i omgivningen tar skada av humöret.
Förvirrad
Fortfarande känslan, vad har jag gjort för fel?
Det är inte jag som gjort fel....
Personen är "schitzofren" 3 peroner. Ena dagen ängel, andra dagen sten och tredje dagen ond.
Skitstövel.


JAG ORKAR INTE BÄRA MASKEN MER.. GLÖM LEENDET, DET ÄR INSIDAN SOM RÄKNAS.


Lämna ett fotspår
Postat av: emma selin

Kan det vara så att jag vet vem du syftar på?

2009-06-27 @ 14:06:44
URL: http://www.emmaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0