Sommar

Inatt så har jag Louise, Erica och Julia
sovit på Louises mormor och morfars
stuga. Det var jätte frächt och mysigt.
Vi har sett en massa filmer och måste
bara passa på att säga att "titanic" är
den absolut bästa filmen som någonsin
gjorts. Seriöst! Annars så har vi skrattat
och bara haft kul, när jag och Erica kom
hem idag på morgonen drog vi på oss
bikinin och drog ner till bunne som vanligt,
och nu är jag RIKTIGT brun ;) När jag kom
hem igen så hoppade jag ner i poolen med
Lina och Johan och gick sedan upp och
duschade. Efter duschen så var det middag,
rökt aborre. MUMS. Nu ska jag vidare till Erica.
Sen så får vi se vad som händer, hejdå :D

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0