Sommar

idag vaknade jag 11, som vanligt ringde
jag till sofie bad henne göra sig klar för
att jag ska komma och hämta henne.
Jag går ner äter frukost och sedan hämtar
jag sofie och tillsammans så brummar vi
iväg till bunne :) Efter mycket sol så kommer
lina hon tog med sig en massa socker (fika)
och där satt vi alla tre och busade. När solen
bestämde sig för att inte komma fram från
molnen så drog vi hem. Väl hemma drog vi
av oss kläderna och hoppade ner i poolen
istället, där var det vaaarmt och skööönt.
Vi busade körde strömmen och lite annat
innan vi bestämde oss för att duscha, så lina
började sen jag och sofie och nu har sofie
farit hem för att äta, och jag ska gå ner och
steka hamburgare (usch) så ikväll vet jag inte
riktigt vad som händer, ska nog vara med marita
och sofie. Vi kanske ser en film och spelar
donkey kong på nintendo 64, vilket äger.
Nu orkar jag it skriva nå mer hejdå ;)

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0