Sommar

jag vaknade klockan 10 det var fint väder.
JIES! jag drog på mig bikinin gick ner och
åt frukost sommarfil med nyttiga flingor MUMS.
Vid denna tid var det dags för att ringa Erica
för att dra med henne ner på bunne. När Erica
inte svarade i telefonen (som vanligt) så ringde
jag hennes lillasyster istället eftersom Erica sov -.-
Jag plockade upp Sofie med myran kring halv 11
och vi brummade ner mot bunne för att sola.
Väl där nere var det gansska kallt, men vi
bestämde oss för att stanna, vi ville ju bli bruna ;)
Efter ett tag kom Erica, Louise och Julia men dom
for igen ganska snabbt. Så slutligen for vi också
men då hade vi kanske varit där i lite mer än 2 timmar.
Så nu sitter den dumma vindbitna ungen här och skriver
:) vi ses ;)

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0