Im so fucking hot

not -.-
Igårkväll hade vi främmande till
klockan 2 typ, trött som jag var
kunde jag ändå inte sova för jag
skulle prata med min käresta
emma. Efter att jag och emma
haft våra vardagliga konversationer
så la jag på, och efter ett tag så
somnade jag.
Mitt larm ringde klockan 8 *suck*
tio minuter senare ringde det igen
NU var jag tvungen att stiga upp.
Jag klev upp från sängen fortfarande
 "sovandes" Klädde på mig satte upp
håret och gick ner, åt frukost, borstade
tänderna och sedan gjorde jag ingenting.
När klockan blev halv 10 så vandrade jag
ner till "jobbet" och nu sitter jag här, några
timmar senare.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Det lutar åt film. Eller erica, vem vet.
Erica om du läser det här idag, vill du vara med mig? (a)
PUSSKRAMGUMMIBANAN

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0