Hunger

Igårkväll fick jag ett av mina
det jag kallar "hungervrål"
och för er som inte vet vad jag
menar så ska jag förklara.
Hungervrål: Det börjar med att jag kan bara gå omkring och inte känna av att jag är hungrig, sen helt från ingenstans så PANG börjar jag må illa och det känns som om någon har tänkt slita bort magen. Då kan jag för det mesta inte göra något utan jag måste hitta en ställning som det gör minst ont på och sedan ropa efter någon som kan komma med mat.
När man får hungervrål så känns det likadant som att man ska spy vilken sekund som helst även fast det kanske inte finns något annat än galla i magen. Maten jag äter då jag får så här, MÅSTE vara en frukt eller fil, men frukt är bäst. Tanken på mat i den situationen får en att må ännu mer illa. Hungervrål får man om man är som jag, jag måste äta jätteofta egentligen. Men det ryms inte så mycket i min mage så det är svårt! Jag har för hög ämnesomsättning och förbränning, så jag kan äta hur mycket jag vill nästan utan att det händer något med vikten eller storleken. Och jag hatar hungervrål, men äääääälskar min ämnesomsättning och förbränning.
Iaf så nu är det bra igen
och jag har inga planer
på att få det igen, för tillfället ;)


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0