Här ska man skriva en rubrik

Idag har det hänt, NADA!
Vi vaknade kring 12 på dan, packade
ihop det jag hade med mig och for
hem. När jag kom hem var det dags
för frukost så det fick bli fil med müsli
och fika :p Efter det såg jag mitt avsnitt
av kyle xy och efterdet, internet :)
Tiden går fort när man ser på film, så
helt plötsligt var det middag, det var kyckling
med nudlar. Mums. Efter maten så gick
jag upp till mitt annars välstädade rum,
och fortsatte att se film. Så idag har jag
bara varit uttråkad och hunnit se:
Kyle xy, 10 000 bc, börjat på en till serie
som heter united states of tara och en film
som heter good boy :P
Och jag har tjockat mig, som jag förövrigt älskar :D

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0