Erica

Kvällen har tillbringats hos min käre vän
Erica :D Det började med att jag kom dit
smaskandes på mitt kära godis, jag la
mig i hennes mjuka säng och kände hur
trött jag var, men det skulle inte få hindra
min kväll med henne <3 så jag satte mig
upp och vi satt och kollade på minnesstunden
från MJ helt sjukt! Jag har inte gillat han
särskilt, men när han dog var det som om
sa till mig "Emmy vad är det du har missat"
Micheal Jackson var en fantastisk artist
som berört många hjärtan genom åren.
Elvis var vit men sjöng som en svart, MJ
var svart men sjöng som en vit. Såsmåningom
blev han också vit med tiden, men det spelar
ingen roll! Allt han har gjort för världen. han
var inte någon äcklig tönt som bara tänkte på
siig själv hela tiden, han ägnade ävenn mycket tid
till att sända budskap ständigt till oss människor.
Hur behandlar vi världen, patetiskt. Vi har fått en
jord och det vi gör är att smutsa ner den med
brott och skit vi lämnar efter oss. Du kanske tänker
"det spelar ingen roll vad jag gör, jag är ju bara en person"
Men DU är  inte ENSAM runt om i hela världen
finns det människor som bryr sig, människor som
hjälper. Om alla skulle tänka att det inte spelar
roll skulle det inte bli någon skillnad.

Micheal Jackson.... Du förtjänade din plats i himlen..... Vi ses!


Åter till hos erica  :P
Efter ett tag slog vi oss ner framför tvn, när
programmet slutade bänkade vi oss
framför datorn igen, fixade fram låtar
sen så provade jag Sofies klänning och
gjorde "vackra" poser framför kameran,
det blev då minst 30 bilder haha var av dom
typ 5 blev bra xD iaf, här kommer en egobild

 Diggar skorna ;)                                 

                                                                                                                                                                                                                  


Lämna ett fotspår
Postat av: Erica

R.I.P Michael jackson <3333 jag känner mig gråtfärdig nästan varje gång jag hår hans namn eller hans låtar. Han var bäst. Min idol! och jag menar det han var faktiskt lite bättre än tokio hotel. Men MJ är fortfarande min idol och det är även tokio hotel ;) så jag har inte glömt dom xD

2009-07-09 @ 22:02:33
URL: http://minaminutererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0