Dag 3

Dag 3 har börjat -.- Idag så har
vi fått putsa fönster, bärt tunga
kartonger, Stoppat in ett papper
i ca 1000 häften (drygt) suttit vid
datorn och lite annat :P Idag har
tiden gått lite fortare pga att vi har haft
mer sysselsättning än vanligt. Iaf
Jag önskade att jag också kunnat se MJ
på tv igår, vilket jag inte kunde -.- Jag
visste inte att det var. Såg ett klipp
på Ericas blogg där paris berättade hur
mycket hon älskade sin pappa, och att det
inte gick att få en bättre! Med tårfyllda ögon tänker
jag visa er klippet också....




Lämna ett fotspår
Postat av: Erica

åååå jag tycker så synd om dom :'( dom är så söta, och mj älskade dom väldigt mkt! han gjorde allt för dom. jaa jag tycker väldigt synd om dom

2009-07-09 @ 22:04:13
URL: http://minaminutererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0