090721

Idag har jag "jobbat" stenhårt!
Nej, faktiskt inte.
Efter jobbet rusade jag hem,
pappa stog i köket och stekte
plättar och på bordet stog det
glass socker och sylt :D MUMS
Efter maten gick jag ut och knipsade
en massa blommor som mamma
sedan gjorde en bukett av, arne
ericas granne fyller år så jag gav
honom den,, han blev jätteglad!
Efter det drog jag och erica hem
till mig och erica satteigång med
scrap-booking  medans jag gjorde
nya snygga armband av gamla
smycken :) Och efter det bestämde
vi oss för att spela donkeykong
på nintendo 64, det var askul, och
jag var ganska mycket bättre än
henne. Sen ikväll så har jag sett
en film som heter "open seson 2"
Skitbra barnfilm :D Sen bästämde
jag och nordsvahn oss för att vi
skulle göra oss en egen barnfilm :D
Såhär skulle den bli:

Jag är en mamma och nordsvahn är en pappa, vi har barn som är kaniner fast med människokropp, för dom har blivit förvandlade av den onda häxan från bamse!

Haha, sen kom vi it på nå mer xD
Efter det så ville robin och tobbe att
jag skulle komma ut, så jag har varit
ute med dom ett tag, men nu ska jag
sluta skriva. Vi ses
PUSSKRAMHEJDÅ




Jag åt en HEL citron idag ;)

Lämna ett fotspår
Postat av: emma selin

En kanin kan få ha min kropp ;DD Och så kan ni bo i min och Nordis jättespejsade lekstuga som är bla. korvkiosk/glassbil :D

2009-07-22 @ 15:13:23
URL: http://www.emmaselin.blogspot.com
Postat av: Maria

Gillar din header! Den är så kreativ, speciellt när du gör P:et själv. :D

2009-07-22 @ 19:35:35
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0