Torsdag

Hejhej :D
Idag så har jag vart i skolan och pluggar på hehe :P
Det gick väl gode bra ändå, jag känner att det går mkt bättre för mig nu eftersom jag har bestämt mig för att skärpa till mig. :D Och jag lyckas ändå ganska bra med det :D
Lärarna säger åxå att dom tycker att jag har skärpt till mig och det e ju skitkul att få höra när man har kämpat :D
Imorrn är det fredag igen.. Tänka sig att dagarna går så fort! Nyss var det ju söndag :P iallafall så imorrn kommer emma till mig <333
Vi kommer att fara på valls åxå, fast det blir på lördag =)
Men iaf innan det så ska jag och Mathilda simma efter skolan och åka hem med 4-bussen istället :D men det e ju kul + att jag kommer hem i tid så att jag kan städa lite och plugga innan emma kommer.. jag vet vem orkar plugga på en fredag :O egentligen inte jag heller men måste man så måste man... tyvärr kanske det inte är det roligaste, jag önskar att  jag kunde tycka att det var roligt att plugga, men dessvärre hatar jag det! Jag tänker alltid söjna "jag gör det imorrn" eller "ääh jag hinner" eller "oh shit jag skulle ha gjort det igår inte dan före :| " åh då får man ju panik och råpluggar vilket leder till att det inte går så bra på förhör osv :P Men nu ska jag fortsätta plugga, men för första gången på typ evigheter så ska ni få en bild från då jag pluggade engelskan på skolan och åt äpple :D


Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Kul bild och glad att ni gjort upp!

2009-02-21 @ 17:50:10
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0