Skoldag

Idag på skolan blev jag jagad av tomas för han hade en strömpenna så han skulle STÖTA på mig ;)
Men jag gav ifrån mig ett skrik som hördes i hela skolan och då skrattade han bara medans alla andra elever fick tinitus xD
Jag hotade till och med, med att stoppa upp engelska mappen i röven på han... Men han slutade ändå inte :S
Sen idag så har jag ja men typ varit med tomas :D Lika kul som alltid ;)

Ilske rensning: ursäkta mitt ovårdade språk nu här nedan, pratar faktiskt inte så i vanliga fall ^^

Asså hur kan man vara så helt fucking uppknullad i hela fucking anus??? :S
Så himla trög människa.
"jag fattar inte :S" 
"ja men säg vad det är du inte fattar så kan jag förklara det ännu en gång varför jag mår så himla dåligt p.g.a dig!!!" Ååååååååh asså seriöst dampanfall.
Saknar du sympati på något sätt eller?
Brukar du aldrig ta hänsyn till andras känslor??
vad är det för slags skruv som sitter löst i ditt huvud???? Jag blir så arg, du tycker säkert att jag överdriver, men blir himla lack på dig!
Fattar du inte att det du håller på med är helt fel, sårar andras känslor, bryter ner en totalt, krossar en??
Du har mist en vän enligt mina ÄKTA vänner, så har du verkligen gått miste om något. Jajja gjort är gjort och du sitter säkert och skrattar åt det här inlägget nu, men jag bryr mig inte om du gör det!
Gå åh ha ditt liv, så sköter jag mitt och seriöst gör du så här igen så kommer jag göra likadant mot dig!!!!!!
För en RIKTIG vän gör inte så här, men jag förstår om du inte fattar det....

Lämna ett fotspår
Postat av: Anonym

Hade verkligen velat veta vem den här personen är och vad han/hon gjort.....

2009-02-15 @ 18:35:12
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0