Lördag

Idag så har jag varit med Emma :) så direkt när vi vaknade drog vi iväg till valls, det gick inte alls bra kan man nog säga :P men he dug! För Emma gick det iaf bra.
Sen när vi kom hem gjorde vi absolut ingenting förutom att se film och tjocka ner oss med en massa godis :D
Jag måste bara säga, att Emma är den bästa vännen i hela världen helt seriöst!
Jag är jämt orolig över att någon ska ta min plats hos henne, vilket jag hoppas inte kommer hända såklart!
För mig betyder hon allt!
Emma är en underbar medlem av familjen och jag älskar henne så otroligt mycket, och jag skulle kunna dö för henne t.o.m! Glöm mig inte Emma! (om du läser det härr vill säga :P) eller iallafall om någon skulle ta min plats glöm mig inte!

Lämna ett fotspår
Postat av: emma

Åh aldrig att det kommer hända. Att du ens oroar dig, Du kan tare lugnt bruden, You´re the one for me ;) <3

2009-02-24 @ 22:25:45
URL: http://emmaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0