Ku

Idag har ag varit på ku!
haha det e såklart lika kul som alltid, men nu blir det inge mer ku den här månaden, är nämligen i brist på pengar.
:(
Men sånt e livet, ibland e man fattig ibland är man rik.
Tyvärr hör jag alltid till den fattigare sidan ;)
Men om man vill köpa kläder så vill man! ;)
Imorrn har vi nationella prov hmm skoj :P NOT!
Iaf så kommerväl det förstöra resten av dagen med, eftersom att det kommer gå asdåligt!
Men jag menar varför ska man ha nationella prov dom vet ju redan vad vi kan, lärarna alltså.
jajja, det hjälper väl inte att klaga. Det får gå som det går, men ni får gärna önska mig lycka till och hålla tummarna för att det ska gå bra för mig :D:D
Sov gott ^^

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0