Helgen

Fredagen spenderades till för det första skola, men senare på kvällen for vi till strömnäs kyrkan på nå grejs men det var skitkul!
Lördagen följde jag mamma in till stan och hjälpte min morbror att shoppa lite nya kläder :)
Senare på kvällen var jag med erica och marita <3 alltid lika kul!
Vi såg en film som vi satt och asgarvade åt den var så grymt bra :D
Efter det satt vi vid datorn och äcklades och senare gick vi och la oss, vilken toppen kväll flickor :D
Söndag alltså idag så har jag vaknat upp hos erica, glömt bort att det var husmöte just idag så det var bara kuta in i duschen och därefter ringa efter pappa (som är en levande taxi åt mig xD) han kom och hämtade mig och skjutsade mig till per-åke och inga-britt :D när jag kom in i det stora huset hörde jag tallrikar och bestick så jag förstod att jag var ganska försenad, det vill säga ca en timme xD
men alla var glada över att jag kom iallafall!
Senare på kvällen så har jag varit med erica vi har pratat och suttit vid datorn osv :P vi funderade på att göra en musikvideo men det slutade vi ut när ericas kamera kruppade xD så vi gjorde ngt annat som jag inte kommer ihåg nu :P
Men iallafall den här helgen har vart 10000 gånger bättre än förra, tack alla som hjälpt till att göra den till det!
Kraaam
Såklart är jag lika tråkig med att inte ha några bilder ;) 

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0