Ät röv!

Jag mår helt sjukt dåligt idag...
Jag fattar inte hur en människa kan vara så dum och falsk!
Jag älskar dig emmy du betyder allt för mig, hehe jo säkert!
Det har hon ju verkligen bevisat!
Är det på detta sätt hon värderar våran vänskap, så är hon inte värd att kallas min vän!
Inte ens föredetta vän! Men man kan ju inte avsluta ngt man aldrig påbörjat!
Falska "vän" ha ett bra liv...

Lämna ett fotspår
Postat av: linnea

Joda, den där tjejen verkar vara helt falsk. Hon har nog inte fattat än att man kan svika en vän sådär. Men nu har hon totalt skämt ut sig själv, förlorat en sån bra vän som du och insåg att sumpat sin chans. Det är hennes jävla problem, inte ditt. Du har inte gjort ett piss. Utan hon och om hon ser det här så får hon fan ta åt sig hur mycket som helst. Men det är tyvärr sant, hon får leva med det. Men glöm inte bort att jag finns här för dig om du vill prata, älskar dig!

2009-02-09 @ 21:25:10
URL: http://llinneabergman.blogg.se/
Postat av: Moster

Verkar vara många trista saker som händer runt dig just nu....



Du vet ju mitt nr om du behöver mig!

*kram

2009-02-10 @ 19:46:12
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0