Yxvättingen

I förgår så var vi och firade min käre morfar som fyllde 59
Han bjöd hela släkten på mammas sida på mds så jag
beställde en barnpizza hawaii. MUMS.
Frida provade mina brills och Sammes keps, hon är så himla söt flickan där! <3




Efter att vi ätit var jag tvungen att brumma hem så fort jag kunde, för
jag, Ellen, Lydia, Kerstin och Amanda skulle ut till yxvättingen :D Så
fort jag kom hem frog jag på mig ett par jeans och en tjocktröja.
Sen for jag ner på ica och köpte en massa socker (godis) och sen så
brummade jag till jävreboderna. Väl framme packade vi båten med
våra grejer, på med flytvästarna och sen så körde Lars ut mig, Lydia och
Amanda först till den lilla ön.

Amanda och Lydia.

När vi kom fram så gjorde vi upp en brasa och kastade oss i vattnet och
badade, eller jag rodde med gummibåten. Men det var iaf kul :D Efter att
Lydia och Ellen lyckats göra hål i gummibåten så satt vi vid brasan och
grillade korv och godis. Efter ett tag skriker Kerstin och Lydia och skrattar
och dom sa att om man kollade i en viss vinkel så alla våra upphängda
badkläder ut som en gubbe som bara stod och stirrade på oss.

Gubben

Sådär såg det ut från sidan ungefär.

Efter ett tag så började det att åska och blixtra.
Fast det var ungefär en mil bort så vi behövde inte oroa oss
så vi satt där och kollade på blixtrar och ringde efter hämtning
efter ett tag. Så vi började packa ihop.






Superkul lväll iaf!

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0