Tjejkväll!

Igår hade jag, Erica och Sofie en tjejkväll hemma
hos mig :D Vi hade jordgubbar som vi doppade i
smält choklad, morötter att dippa även chips. Sen
så hade vi smultron, grädde och åkerbär. Allt var
MUMS! Vi såg på en riktig tjejfilm d.v.s "She's the man"
Det var ett tag sen man såg den :) Efter att vi sett
den satte jag mig vid pianot och spelade en massa
olika låtar och alla sjöng, superkul ^^ Efter det gick
vi upp och spelade donkey kong på nintendo 64
lätt bäst! Efter det blev vi trötta så vi gick ner och lade
oss i mamma och pappas supermjuka och stora
säng och tittade på nalle puh, men jag somnade
direkt xD Jag vaknade först av alla, då var klockan
kring 11, så när dom andra små töserna såsmåningom
öppnade ögonen också gick vi upp och åt frukost.
Efter frukosten gick vi till tvrummet och såg på
"Djungel George" och "Arthur" hehe :P När Erica och
Sofie drog hem till sig, så ville inte Erica fara och sola
så jag och Sofie for själva. Där låg vi och stekte i solen
ett bra tag. Kring 4 for vi hem och gjorde bodywork.
Och nu är jag hemma. Nu ska jag duscha, städa och
handla mat. Sen bär det av till Erica igen. Vi ses.


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0