Skola, thai garden och bh

Idag började det med att jag försov mig till 3 min innan
bussen gick. Jag satte mig upp i sängen kollade klockan
snörde på mig kläderna, satte upp håret och kutade ner,
då ser jag att bussen kör iväg... Jag får paniiiik och pappa
kör om bussen och jag får hoppa på en annan hållplats. Shuu.
Jag kommer fram til skolan ASTRÖTT och började med
matte.. Jag räknade faktiskt jättebra! Sen så har vi bara
haft en massa random lektioner och när det blev dags för
lunch så gick vi iväg till thai garden och käkade lunch buffé!
Otroooligt gott! Efter att skolan slutat så gick jag på stan en
stund det slutade med att jag köpte en ny bh ÄNTLIGEN :P




Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0