Robin och Tobbe

Igårkväll kom Robin till Piteå igen så han ville att
vi tjejer skulle sova med han och Tobbe hos deras
mormor och morfar. Först så satt vi och spelade wc3
och snackade med olika människor på skype, sen
så gick vi ut en sväng så Robin kunde röka -.- och sen
gick vi in igen. Vi gjoerde egentligen inte så mycket
under hela kvällen men kul hade vi. Vi satt typ och drog
en  massa värdelösa skämt. Justja, vi såg en film
"into the blue" den var lika bra som sist man såg den.
När klockan var kring 2 så drog vi av oss alla kläderna
och låg där i sängen, det var sjukt varmt!
Så i den där ynka lilla dubbelsängen låg: Jag, Erica,
Marita, Sofie, Robin och Tobbe. Hehe. Efter ett tag gick
Erica hem för hon fick ont i magen, stackarn :( Så vi
fortsatte att försöka sova, vilket inte gick så bra xD
Det slutade med att Sofie och Marita låg på golvet
och svettades och jag, Robin och Tobbe låg i sängen
tätt intill varandra för att vi delade alla tre på ett täcke och
två kuddar xD Iaf halv nio så vaknade vi tjejer så vi gjorde
ett tappert försök till att väcka killarna men vi failade.
Så Marita for hem till sig och fortsatte sova där, jag och
Sofie for hem till dom. Sofie gick och sov i sin egen säng
och jag kröp ner med Erica :D Så det var det. Hejdå

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0