Nej min käre moster ;)

Jag har inte glömt bort ;)
Igår var jag hos min moster och spelade in en låt.
Jag sjöng scars av papa roach. Grymt bra låt! Det
tog ca 2 timmar och jag blev jättenöjd med resultatet.
Min moster sjunger så grymt bra så hon fick lägga till
stämman på den näst sista refrängen, och Joel spelar
gitarr så bra så han fick spela det. Och ja, jag sjöng :D
Dom har en studio i deras hus, det är coolt ;);) Men iallafall
det var superduperkul och jag vill gärna göra om det igen,
om jag får? (A)

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Den blev ju jättebra!

Vad sa pappa när du spelade upp den?!

*nyfiken



Du är GIVETVIS välkommen hit igen :)

2009-08-15 @ 14:19:24
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0