Musicinmyheart

Haft en bra dag?
Idag hade vi riktiga "lektioner" men vi pratade som
mest. Imorgon längtar jag en massa, jag ska nämligen
ha musik <3 Även om jag inte är den bästa så kommer
det bli skitkul (hoppas jag). Annars så imorse drack vi
smootie på waynes sen pallrade vi våra rövar bort till
skolan där vi "jobbade". När jag sedan kom hem så
åt jag mat, och nu sitter jag här vid datorn och gör inget
särskilt :) Ikväll blire bibelskola så då har jag något att
göra iaf :)


Lämna ett fotspår
Postat av: thaikalle

Hej!

Vilken fin blogg du har.

Visste du att det finns röda bananer? Mina apor älskar att äta dom

2009-08-26 @ 18:35:11
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0