Lekdag

Idag började vi halv 10 och slutade 1 sköönt!
Det började med att vi samlades i ett klassrum
där 2:orna väntade på oss, dom hade anordnat
lekar hela dagen som vi skulle leka. Först så lekte
vi tidningsleken sen tärningsleken. Efter ett tag delade
dom in oss i grupper och så skulle man gå runt
och leta bokstäver i freja huset, sen efter det så
körde vi att man ska byta plats utan att prata ex:
vem som är äldst till yngst. Sen så körde vi nå
djungelskit och någon tävling. Efter det så var det
rundvandring och sen så slutade vi, SOFT! Jag tog
kustbussen hem och sen gick jag längs e4an hem.
När jag kom hem så åt jag jag fil med blåbär och gick upp
på rummet. Nu sitter jag här och har super tråkigt.
Hejdå




Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0