Hockey med emma

Idag så har jag varit på hockey med Emma.
Vi skulle se Tomas spela och han gjorde första
målet. Det började med att vi steg upp klockan 10
efter att ha försovit  oss en timma. jag gick och
duschade och Emma somnade om, efter att jag
duschat gick jag upp och väckte henne, vi gick
ner, åt frukost och brummade iväg med moppen
in mot stan.  Väl framme efter många trafikfel och
bromsningar parkerade vi på lf arena. Vi såg matchen
snackade lite med Tomas sen drog vi till Emma och
käkade lunch och kladdkaka. MUMS.  Sen packade hon
gitarren och vi for till kvantum och sen hem. När jag
kom hem spottade jag ut maten som mamma gjort,
förlåt mamma men jag fick kvälvningar. Hehe :P Så
 jag åt en macka och sen så drog vi upp på rummet och
satte vi oss vid datorn. Nu sitter jag här och orkar inte
skriva mer, vi ses ;)

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0