HAHA

Jag sitter och håller på att dö av skratt. Läste nyss två kommentarer jag fått av någon random eller ska man säga "harry potter fan" Den personen skrev att jag var en nolla och att jag suger och att jag är feg som inte visar alla kommentarer. Men jag visar visst mina kommentarer jag får bara inte en massa kommentarer så jag har ju inget att visa?! :O
Sen är det värsta att alla  personer som ger mig dumma kommentarer faktiskt TROR att jag blir ledsen eller tar åt mig HAHA, okej nu visar jag ju faktiskt inte den här personens kommentarer. Den personens kommentarer var för patetiska för att visas på min blogg xD Försök skaffa ett liv. För jag har då ett. :)

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0