HAHA

Imorrn börjar vi halv 10 SOFT! Efter skolan ska jag göra inget som vanligt
Det blir ett kort inlägg ork it skriva :P Idag så har vi haft en hälso dag på skolan.
Dvs inga lektioner so far. När vi var och lyssnade på ett "föredrag" om ssömn
så skulle vi ha en avslappningsövning. Man skulle lägga sig ner på en madrass
blunda och slappna av medans hon berättade en historia och det var meningen att
man skulle drömma sig bort. Jag började asgarva då vi låg där, för ni vet
jag och min fantasi + humor -.- det värsta är att jag låg bredvid läraren xD
Så medans alla låg och "sov" låg jag och kvävde mina skratt och skakade istället
PINSAMT xD iaf sovgott

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0