Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering :/ Men det kommer bli söjna tråkigt på bloggen ett tag framöver för jag har verkligen ingen bloggkänsla. Igår var vi hos sissi och joel jag och erica alltså medans jag skötte barnen, erica var bara sällskap :) Sen så såg vi en film, den nyaste bring it on, tyckte faktiskt inte att den var så bra om jag ska vara ärlig.
Sen så har vi som bara suttit vid datorn och inte gjort så mycket annat. Kring halv 1 kom sissi och joel hem så då skjutsade joel hem mig och erica till mig där jag och erica sov. När vi vaknade på morgonen så åt vi frukost och sedan såg vi på filmen bandidas. Iaf, vi ses hejjjs

Lämna ett fotspår
Postat av: Erica

Tyckte du inte att den var bra? :O jag tycker att den var skit bra xD men det är ju jag det ^^

2009-08-30 @ 12:51:43
URL: http://minaminutererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0