:O

Ja jag har varit lite seg på att uppdatera
har fullt upp numera. Franska prov på onsdag No prov på tisdag Matteprov på torsdag och Kina prov på fredag. Ja det känns lite tajt men, snart är det över och då kan man tjoa och lattsja till dess är det bara att jobba på och göra sitt bäst. Men nu i helgen ska jag bara ta det lungt, superkväll hos erica är inte särskilt tungt. Återträff med konfan är det ju också hoppas att alla kommer och tar med sig mycke fika annars blir jag sur för jag är typ beroende av socker, haha nä skoja bara. Men nu måste jag baka och ta lite ansvar för om jag inget tar med får jag inget tillbaka, "Den som sår snålt får en snål skörd" haha typ nå från bibeln men det stog no it riktikgt så denna. Jajja hejdå :P


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0